Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: malla@kukkatila.fi
Puhelin: 040 777 4144
Postiosoite: Kariniemenkatu 35 A 6, 15140 Lahti
Leikkokukkatila Loisto 3287303-3 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita ja palveluita yrityksille ja yksityishenkilöille Suomeen.
Nämä sopimusehdot ovat voimassa 26.6.2024 alkaen ja ne soveltuvat tuotteiden ja palvelujen tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Pidätämme oikeuden ehtojen ja hintojen muutoksiin.
Tuotteet, palvelut ja hinnat
Verkkokaupan tuotteiden ja palvelujen ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Tilaaminen ja sopimus
Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus vahvistetaan maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla.
Tehdessäsi tilauksen hyväksyt kaupan ehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut.
Maksaminen
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kassalla valittavissa olevilla maksutavoilla.
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin.
Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle.
Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/
Maksutavat
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, MobilePaylla tai maksukorteilla (credit/debit).
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Tilausvahvistus
Saat vahvistuksen tilauksesta sähköpostiisi 1–3 päivän kuluessa. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.
Jos et ole saanut tilausvahvistusta kolmen päivän jälkeen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse malla@kukkatila.fi tai puhelimitse 040 777 4144.
Toimitus ja toimitustapa
Voit lunastaa verkkokaupasta tilaamasi tuotteet esittämällä tilausvahvistuksen noudon yhteydessä tai saapuessasi työpajaan. Huomioithan, että lahjakortin voi lunastaa ainoastaan verkkokaupassamme.
Tuotteet ovat noudettavissa joko tilalta tai yhteistyökumppaneidemme toimipisteistä, verkkokaupassa ilmoitettuina päivinä ja aukioloaikoina. Noutopaikan voit valita verkkokaupasta tilauksesi yhteydessä. Noutotilaukseen ei sisälly ylimääräisiä kuluja.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Tuoretuotteilla ja vapaa-ajan palveluilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusturvaa, ellei tuotteessa ole todellista ja osoitettua vikaa.
Jos varaamasi elämys peruuntuu tai sen ajankohta siirtyy, sinulla on oikeus saada palvelun hinta takaisin, jos sopivaa korvaavaa ajankohtaa ei löydy.
Pidätämme oikeuden perua verkkokaupasta varatut työpajat sairaustapauksen sattuessa tai vaikeiden sääolosuhteiden vuoksi. Peruutuksesta ilmoitamme osallistujille viimeistään tapahtumaa edeltävänä päivänä. Jos joudumme perumaan tapahtuman, otamme sinuun yhteyttä sopiaksemme uuden ajankohdan.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Peruutetuista tilauksista veloitetaan peruutuksesta aiheutuvat todelliset kulut, jotka vähennetään tilauksesta maksetusta summasta. Maksunpalautukset ohjataan asiakkaan ilmoittamaan paikkaan.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Tuoretuotteilla ja vapaa-ajan palveluilla ei ole kuluttajansuojalain mukaista palautusturvaa, ellei tuotteessa ole todellista ja osoitettua vikaa.
Jos varaamasi elämys peruuntuu tai sen ajankohta siirtyy, sinulla on oikeus saada palvelun hinta takaisin, jos sopivaa korvaavaa ajankohtaa ei löydy.
Pidätämme oikeuden perua verkkokaupasta varatut työpajat sairaustapauksen sattuessa tai vaikeiden sääolosuhteiden vuoksi. Peruutuksesta ilmoitamme osallistujille viimeistään tapahtumaa edeltävänä päivänä. Jos joudumme perumaan tapahtuman, otamme sinuun yhteyttä sopiaksemme uuden ajankohdan.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.
Peruutetuista tilauksista veloitetaan peruutuksesta aiheutuvat todelliset kulut, jotka vähennetään tilauksesta maksetusta summasta. Maksunpalautukset ohjataan asiakkaan ilmoittamaan paikkaan.
Kukkakauppa-alan erityispiirteet
Kukkakauppa-alalla elävien kasvien, tässä tapauksessa tuotteiden, ulkonäkö ja käytettävät materiaalit vaihtelevat sesonkien ja vuodenaikojen mukaan. Tuotekuva on tyyppiesimerkki ja se ei edusta lopullista tuotetta, koska kasvien väri, korkeus ja leveys voi vaihdella yksilöllisesti.
Kauppias pidättää oikeuden virheisiin, loppuunmyytyihin tuotteisiin ja hintamuutoksiin. Kukat ja kasvit myydään ilman maljakkoa tai suojaruukkua, jos ei ole toisin ilmoitettu.
Tuoretuotteen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Jos tuote on toimitettu, tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi.
Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 3 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, jotta voimme sopia miten saamme virheen korjattua.
Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Vastuunrajoitus
Leikkokukkatila Loisto ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajansuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme selvittämään tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
Asiakaspalvelu
Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Pyrimme vastaamaan kolmen arkipäivän kuluessa.
Ota yhteyttä joko sähköpostitse malla@kukkatila.fi tai puhelimitse 040 777 4144.
This is a sample page.
Overview
Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
- Gift cards
- Downloadable software products
- Some health and personal care items
To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.
Please do not send your purchase back to the manufacturer.
There are certain situations where only partial refunds are granted:
- Book with obvious signs of use
- CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
- Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
- Any item that is returned more than 30 days after delivery
Refunds
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
Late or missing refunds
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.
Sale items
Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.
Exchanges
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.
Gifts
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.
Shipping returns
To return your product, you should mail your product to: {physical address}.
You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Need help?
Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.